Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

zondag 25 oktober 2009

Een paar kaarten laten zien....

Hoi allemaal,

Nog bedankt voor alle lieve reacties van mijn vorige kaart....heb het zo druk gehad dat ik helaas geen tijd meer gehad om te reageren. Voorlopig zitten de demo's er even op en ga nu weer met opdrachten verder. Vandaag wil ik jullie toch een paar kaarten laten zien van de afgelopen demo in België. Ik zat daar met een aantal stencils van Joy!Crafts waaronder de Chrissie maar ook een aantal embossing stencils.. Het is niet allemaal scrap maar hoop dat jullie toch er van kunnen genieten. De rest komen allemaal op mijn homepage te staan onder Joy!Crafts.

Misschien vinden jullie het ook leuk om een keer op de vernieuwde website van Joy!Crafts te kijken. Alle nieuwe materialen die uitkomen zijn daar te zien en er is nu bij hun ook een wedstrijd waar je mee kunt doen. Ook zijn er heel veel voorbeeldkaarten te bewonderen. Dus veel plezier!!! Dank je wel voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.


8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Marjan! Vooral het geborduurde engeltje in de schitterende blauwgroen kaart is heel mooi!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ze schitterend allemaal...vooral met de kaarsen..beeldig.

    Hobbygroetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten Marjan echt super complimentjes


    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatjes van kaarten
    stuk voor stuk zien ze er weer schitterend uit
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjan

    Je hebt ook een blog....
    Leuk!
    Je kaarten zien er ook weer tiptop uit.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooo marjan heb genoten van al dat moois bij je geweldig wat creativiteit zeg gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooie kaarten Marjan!
    Ik ga je zeker volgen zodat ik nog vaak je moooie kaarten kan komen bewonderen!
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan