Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

zondag 4 oktober 2009

Hallo allemaal,
Vandaag was de demodag bij Doe@ding. Het was geweldig leuk en erg druk. De opbrengst van de workshops en kaartverkoop ging naar Pink Ribbon.
Zelf gaf ik een demo met de Eline Kerst Toddlers stempels en knipvellen. Deze kaart kreeg ik erg veel reacties op vanwege de kerstboom die ik van de Spellbinders uitgestanst had met vilt. Marlous had gevraagd of ik dit in een kaart wilde verwerken...en met succes gelukkig.
Op de kerstboom heb ik Hotfix pareltjes geplakt. En ja...het achtergrondpapier van Eline's Vintage paperblocs is natuurlijk ook prachtig te combineren met de stempels en knipvellen.


Ik kruip nu mijn bed in...het is een erg lange dag geweest...maar weer geweldig om op terug te kijken!!
Marlous...als je dit leest...heel hartelijk bedankt weer voor de goede verzorging en ontzettend leuke dag!!


Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer.

6 opmerkingen:

  1. Hai Marianne, Ik heb ze in het echie gezien en vond ze allemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,

    Wat een prachtige kaart is dit zeg, ik vind hem helemaal te gek, echt snoezig.

    Groetjes, Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Ook super met die kerstboom.. xxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gaaf kaartje echt toppie

    groetjes hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel voor de leuke reacties!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoihoi
    ik ook heb ze in het echt mogen bewonderen!
    ze zijn echt heel mooi
    groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan