Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 15 december 2009

Een nieuwe Award!!

Hoi allemaal,

Hier ben ik nog even....alleen om mijn Award te laten zien die ik van Tineke heb gehad. Heel hartelijk bedankt hoor Tineke....ben er heel erg blij mee!!!


Nu moet is nog 5 dingen vertellen waar ik gek op ben...maar daar hoef ik bijna niet over na te denken hoor!
1: Mijn man en kinderen
2: Kaarten maken
3: Lintjes en strikjes
4: Roosjes en andere bloemetjes
5: Kantjes

Ik geef deze Award door aan:
-Ilonka
-Hanny
-Anita
-Corrie
-Dunja
Veel plezier ermee!!!

2 opmerkingen:

  1. Hci Marja gefeliciteerd met je award. En dank je wel dat ik hem van jou mag krijgen. Ik ben er reuze blij mee.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjan

    Jij gefeliciteerd met je award en super dat je hem aan mij doorgeeft.
    Zal hem gelijk plaatsen.
    Fijne feestdagen en een creatief 2010.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan