Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

zondag 24 januari 2010

Geboortekaartje....

Hallo allemaal,

Gisterenavond heb ik voor mijn nichtje een kaart gemaakt.....alleen door de strubbelingen gisterenavond laat en vannacht met ons zoontje die weer een heftige kroepaanval kreeg....heb ik hem vanochtend maar afgemaakt. Gelukkig met de juiste medicijnen die mijn man vannacht nog heeft gehaald is hij weer wat opgeknapt. Hopen dat het weer een tijdje wegblijft....vind zoiets echt vreselijk om te zien....hij heeft het dan zo verschrikkelijk benauwd. Maar goed....nu mijn kaart...het is een easelkaart geworden. Het patroon kwam van Renilde van het Kaarten-Eiland en vond het wel erg leuk om eens een keer te doen. Het stempel is van Eline Toddlers en het papier is van K&Company (ItsyBitsy).

















We gaan zo eerst even op kraamvisite op de kleine te bewonderen en dan vanavond hopenlijk weer verder aan de slag met de kaarten voor de demo op de vakbeurs in Arnhem.
Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer!

11 opmerkingen:

  1. wauww wat een plaatje Marjan hoop dat het beter gaat met je zoontje

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je er weer een kunstwerkje van gemaakt. hopelijk gaat het weer wat beter met je zoontje.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een elende he die kroep, mijn kinders hadden er ook last van toen ze klein waren gelukkig is dat over maar toch eng elke keer.
    Ik hoop dat het nu beter met hem gaat Marjan.
    Je kaartje is weer super, heel mooi, prachtig papier.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een waanzinnig mooi kaartje Marjan
    Beterschap voor je zoontje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel beterschap voor je kleine zoontje Marjan!!

    Wat naar is zoiets he??

    Je kaartje is weer zooo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart!
    Beterschap voor je zoontje!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat een prachtig kaartje Marjan,mooi papier en kleuren.
    Ik hoop dat je zoontje wat is opgeknapt,ohh als ze het zo benauwd hebben dat is zo eng gezicht.
    En je kan niks doen hé?

    Sterkte er mee meis,hoop dat je vannacht lekker mag slapen.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart en mooi kleuren ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Marjan (met een mooie naam, onze zoon heet nl. ook zo)


    gr. Cootje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo marjan,

    dit is ook weer zo'n mooi kaartje geworden,
    schitterend papier, mooie kleuren,
    en natuurlijk beterschap met je zoon,

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marjan
    Dank voor je bezoekje aan mijn blog als jij me je mail adres stuurt kan ik de template doorsturen naar je.

    Gr,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan