Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 21 mei 2010

Nieuwe award...

Hallo allemaal,

Ik heb van Gea een award gekregen. Heel erg bedankt hoor Gea...ben er weer erg blij mee.













Nu mag ik deze award aan 10 mensen doorgeven. Ik geef deze award door aan:
Ineke Bezemer, Mandy, Suze, Gerda, Nellie, Jeanette, Neline, Neltine, Miranda en Willy.
Heel veel plezier ermee!!
Ik wil jullie nog heel erg bedanken voor al jullie lieve reacties...echt geweldig leuk om iedere keer weer te lezen. Ik wens jullie nog een fijne dag. Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

8 opmerkingen:

  1. Dank je wel..ben er heel blij mee.
    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marjan,
    bedankt voor je award. zal hem op mijn blog zetten.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Bedankt Marjan.. erg lief van je, ik ga hem ook op blog plaatsen.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwwwwwwww Dank je wel marjan wat lief van je ik ga hem plaatsen hoor Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je wel marjan wat lief van je!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je award, Marjan! Ik ga hem zo meteen plaatsen.
    Ik wens je een fijn pinksterweekend.
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Marjan, wat hardstikke leuk, dank je wel hoor, ik ga hem snel plaatsen.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je Award Marjan.
    En wat lief dat ik hem van je krijg ik ben er heel blij mee.
    liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan