Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 1 september 2010

Winnaars van de Candy.

Hallo allemaal,

Ik ga vandaag de winnaars bekend maken van de Candy die deels werd gesponsort door Hobbyshop Agnes, waar ik Agnes nog heel erg hartelijk voor wil bedanken. Ik had zelf gisteren er nog wat dingen aan toegevoegd. De namen van de deelnemers heb ik op een briefje geschreven en Mariska heeft er 2 namen uit gehaald.














































De winnaars zijn dus geworden: Jannie en Caroline!!!!
Willen jullie mij een mailtje sturen  met jullie adressen dan stuur ik de spullen zo snel als mogelijk op. In ieder geval heel veel plezier met alles. Iedereen die mee heeft gedaan aan de Candy, heel erg bedankt en misschien tot een volgende keer!!

6 opmerkingen:

  1. Wow wat zie ik heb ik de candy gewonnen.
    Wat super gaaf zeg.
    Heel hartelijk bedankt Marjan en Agnes voor deze prijs.
    En Mariska je hebt het heel goed gedaan hoor hahaha.
    Caroline ook gefeliciteerd met je gewonnen candy.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marjan, bedank voor het mee mogen doen en Jannie en Caroline, gefeliciteerd!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Caroline en Jannie!
    Groetjes,

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Jannie en Caroline
    veel plezier met jullie gewonnen candy.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. och jammer,Marjan.

    Maar wil via deze weg beide dames feliciteren hoor. En, wat heb je toch een mooie dochter. Leuk om haar nu weer zo te zien, lief snoetje...

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marjan

    Ik zie dat ik de Candy heb gewonnen samen met Janny. Super leuk en Jannie ook gefeliciteerd. Ik kom net terug van vakantie en vandaar de late reaktie. Ik ga mijn adres mailen.

    Bedankt Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan