Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 8 oktober 2010

Marianne Design Challenge #18.

Hallo allemaal,

Gisteren was het weer tijd voor de challenge bij het Marianne Design blog. Helaas heb ik het niet gered om hem gisteren er nog op te zetten. We hebben hier met z'n allen de buikgriep gehad, dus liep voor mijn demo van vandaag en morgen bij Doeading heel erg achter, dus moest van de week nog even flink doorwerken. Maar het was vandaag weer geweldig, heel veel leuke en lieve reacties gehad en kijk absoluut nog naar morgen uit!!

Nu weer terug naar de challenge. De opdracht was deze week om een beterschaps of opkikkerkaart te maken. Dit is mijn kaart geworden.



















Gebruikte materialen zijn:
  • Creatable LR0129
  • Knipvel Eline AK0050
  • Clearstamp EC0114
  • Randpons MS
  • Achtergrondpapier Kaisercraft Devonshire
Wil je ook eens meedoen en een leuke prijs winnen? Kijk dan voor de voorwaarden op het blog. Ook staan er weer hele mooie voorbeelden van de andere DT leden op. Ik ga zo mijn bed maar eens opzoeken om morgen weer met heel veel zin richting Spijkenisse te gaan. Misschien tot morgen??
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

9 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een leuk kaartje zeg, daar kikker je vanzelf wel van op.
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjan,

    Wat een lieverd van een kaart heb je nog kunnen maken.
    Is het toch nog door gaan zetten, na de demo van Delft. Is de kaart een beetje naar jullie zelf gericht. Hopelijk gaat het weer bij allemaal wat beter. Dan loop je inderdaad achter. Dat is dan zeker nachtwerk geweest? Maar je kan nu in ieder geval nog naar Spijkenisee. Zie ik je misschien vanmiddag nog.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer mooi kaartje!
    Mooi papier!
    Ook een leuke kikker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oohh wat een scheetje is dit zeg
    echt mooi
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superleuk kaartje Marjan. Hier ben je zo door opgekikkerd.
    Was leuk om je te spreken gisteren en je kaartjes te bewonderen. Marlous had "jouw" papier niet bij haar. Het moest weer binnen komen. Ze zou het apart leggen zodra het binnen is. Kwam ik daarna nog ff in de winkel... zei Annelies dat het net binnen was!!! 'k Wil er snel winterkaartjes mee maken.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Marjan,leuk die kikker,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is weer een hele leuke kaart geworden.
    mooie kleuren en papier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief opkikker kaartje heb je gemaakt. Ik heb toevallig vorige week op mijn vakantie ook dit knipvel gekocht (in Heesch, zie blog). Leuk om dan nu zo een prachtig voorbeeld ervan te zien. MIjn handen jeuken hahahaha.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan