Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 11 november 2010

3D Cards Challenge #12.

Hallo allemaal,

Vandaag is weer een nieuwe challenge bij het 3D Cards BlogDe opdracht was deze keer om een kaart te maken met het thema beren. Dat was dus niet erg moeilijk, er zijn zoveel knipvellen met beren....dat dit erg makkelijk te maken is. Dit is mijn kaart geworden.
Heb je ook zin om mee te doen en een leuke prijs te winnen??? Kijk dan op het blog voor de voorwaarden. Ook zijn daar de kaarten te zien van de andere DT leden.
Nog een fijne avond allemaal!!!
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

20 opmerkingen:

  1. Mooie romantische kaart. En het is toch zonde om die leuke knipvellen nooit meer te gebruiken....
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marjan mooie kleuren Geweldig.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een pracht kaart Marjan krijg ook wel weer eens zin in 3D

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve berenkaart, prachtig.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is weer een mooie kaart marjan, ik vind je kant heel erg mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een super leuke kaart gemaakt Marjan.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOOOOOOH Marjan
    weer z`n supper leuke nmooi kaartje topi hoor
    Gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi kaartje!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kaartje hoor!Zal ook eens beren gaan zoeken, moet ik nog wel ergens hebben liggen!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die is weer leuk!!!! En wat mij als eerste opvalt...het gave strikje!! Hihihi. Die liefde delen we nog steeds. Maar de rest van je kaart is ook helemaal superr hoor. Vooral die nieuwe Nestabilitie. Keileuk.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje heel mooi plaatje mooie kleuren en het kant vind ik ook erg mooi
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer zo een leuke en lieve kaart die je hebt gemaakt Marjan.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marjan wat een mooie kaarten weer die je de afgelopen tijd hebt gemaakt. Prachtig. Ik zag dat je je hebt aangemeld voor een plekje in het design team van mijn winkeltje. Nou je kaarten ken ik natuurlijk al.

    Begin december maak ik bekend wie er in het team komen dus even duimen maar alvast bedankt voor je interesse.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben even niet op je blog geweest, maar wat heb je weer een heleboel mooie kaarten gemaakt zeg.
    Super.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marjan
    wat een schitterende kaarten heb jij gemaakt
    ik heb er echt weer van zitten genieten
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhhh wat een lieverd zeg....
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supermooie kaart Marjan !!!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan