Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

zondag 7 november 2010

Waxinedoosje en een award.

Hallo allemaal,

Ik heb van de week voor mijn zus haar verjaardag een waxinedoosje gemaakt...zij is namelijk gek op waxinelichtjes, dus vond ik dit erg leuk om aan haar te geven. Wel heb ik er deze keer geen plaatje op gedaan omdat ik namelijk de hoofdjes van de nieuwe Creatables van Marianne Design ook ontzettend leuk vind om in zoiets te verwerken. Deze heb ik samen met de nieuwe hoekcreatables en die van Petra van Dam in het doosje verwerkt. Het papier is van Ella Blue. Het patroontje van het doosje heb ik van Sandra.

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Ook heb ik verleden week al een award van Neltine gehad, maar was hem door de drukte van de afgelopen demo's helemaal vergeten. Sorry voor mijn late reactie Neltine, ik ben er echt heel blij mee en dank je wel dat je hem aan mij hebt gegeven.

Nu moet ik 3 dingen vertellen die ik erg graag doe:
1- Knutselen
2- Bloggen
3-Demo's geven

Ik mag de award aan 5 mensen doorgeven:

Heel veel plezier ermee!!Nog een hele fijne zondag allemaal.
Dank je wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

19 opmerkingen:

  1. Super doosje met waxinelichtjes! Is er ergens een patroon te vinden van het doosje!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super, super MOOI!!!!!!!!!!!!

    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt dat doosje met de theelichtjes!!! Ziet er perfekt uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom even bij je prachtige doosje kijken en zie gelijk dat ik een award van je heb gekregen.
    Marjan ik wil je hier voor bedanken en zal hem op mijn blog zetten.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een mooi doosje!
    Zeer erg prachtig!
    Proficet met je award!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marjan
    bedankt voor je award erg lief hoor
    maar nu een vraag mag ik het patroon van het doosje met waxine lichtjes
    alvast bedankt
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOh wat een geweldig mooi project weer Marianne. Prachtig!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig doosje Marjan!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldig doosje. daar zal je zus wel blij mee geweest zijn.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een super kadootje geworden! Heel erg mooi gemaakt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend doosje Marjan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh wat is dit mooi Marjan, prachtige kleuren en alles weer heel mooi op elkaar afgestemd Prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marjan,
    Wat heb je het doosje super leuk gemaakt.
    Is er ergens een patroon van te vinden??
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank jullie wel voor de lieve complimenten. Voor het patroon van het doosje moet je in bovenstaand bericht op Sandra klikken, dan kom je vanzelf bij het patroon. Veel plezier ermee!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaart doosje Ik wil je feliciteren met je award en ik wil je heel erg bedanken voor de awrd die ik van je krijg ik zal hem op mijn blog zetten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig waxine-kaart-doosje heb je gemaakt. Heel erg mooi hoor.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan