Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 30 juni 2011

Candy!!!

Hallo allemaal,

Ik had een tijdje geleden al beloofd dat ik weer een candy zou weggeven als dank omdat ik er weer zoveel volgers bij had gekregen, maar helaas kwam daar even niets van. Vanochtend heb ik wat spulletjes bij elkaar gezocht en hoop dat jullie het leuk vinden.

Wat moet je doen om deze candy te winnen:
-Volger zijn of worden van mijn blog
-Een reactie plaatsen onder dit bericht
-Deze candy met foto in de zijbalk op je eigen blog zetten
Deze candy loopt tot 30 juni.
Doe allemaal gezellig mee en wie weet win jij deze candy!!

Ik wens iedereen nog een fijne dag toe. Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer.



68 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    wat een leuke candy!!!!!! Doe graag mee!! Volger ben ik al een hele tijd en ik zal het op mijn blog plaatsen~!! En nu maar duimen.....

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marjan,
    Kei gaaf....zoals wij dat hier zeggen. Volgster ben ik al een tijdje en ik doe graag mee. Je candy staat al te pronken (tussen de andere candy's) op mijn blog.
    Snap je nou waarom ik er maar niet aan toe kom om aan jullie challenges mee te doen......zit de hele dag duimen te draaien........LOL.
    Nog een fijne en ☼-nige week toegewenst en freubelssssse.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prachtig uit je Candy..en wat een leuke kantjes zie ik...hihi.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Marjan, natuurlijk doe ik gezellig mee met je Candy, want wat is die SUPER zeg. Daar heb je gave dingen voor bij elkaar gezocht.
    Ik ga het gelijk op mijn blog zetten hoor en lekker zitten dromen wat ik er allemaal van zou kunnen maken (hihi).

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Marjan. Zie dat je van dat mooie kreukellint erbij hebt. Superrrr. Natuurlijk doe ik mee met de Candy. Wie niet waagt.......
    Ga het op mijn blog plaatsen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marjan,

    Ik doe graag mee met je candy, volger ben ik al een hele tijd. Ik geniet altijd ontzettend van je creaties.

    Fijne dag,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marjan,
    Ook ik zou heel graag mee willen doen voor deze mooie candy.
    Volger ben ik al een tijdje van je. En ik ga het gelijk op mijn sitebar zetten.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marjan,

    Ben al een poosje trouwe volger van je,kijk bijna iedere dag wel even,heb helaas niet altijd tijd om een reactie achter te laten.
    Ik wil ook wel een gokje wagen mbt de Candy,maar het mooist van al blijven je kaarten !!!

    Succes,

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Natuurlijk doe ik mee!!
    En wat een leuke dingen kunnen we winnen.
    Ik ga je linken.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marjan,

    Heb zonet je candy op mijn blog geplaatst, geweldig mooi is ie. Rustig afwachten maar.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marjan,
    Wat een leuke candy! Ik wil graag meeloten. Volger was ik al en je candy staat al in mijn sidebar! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marjan. Ik doe ook gezellig mee hoor. En misschien is dit wel mijn gelukscandy , want hij loopt precies op mijn verjaardag af.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi marjan, wat een super gave candy, hiervoor wil ik heel erg graag meeloten.
    Volger ben ik al heel erg lang want je maakt prachtige kaarten.
    zal de candy in mijn sidebar zetten !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil ook graag een gokje wagen op deze mooie candy, wat een leuke spulletjes, dank je wel voor de kans.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marjan , volger ben ik al een tijdje. Ik wil ook graag meedoen met je candy.Dank je wel voor deze super kans.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. volger hoef ik niet meer te worden, maar meedoen: heel graag! Het is een candy om je vingers bij af te likken.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marjan,
    Wat een leuke candy, ik doe graag mee!
    Ik zal hem zometeen op m'n blog zetten!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee Marjan . . .fantastische candy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Великолепная конфета. Спасибо за шанс.
    ССылка на боковой панельке http://stormfly91.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi

    superleuke candy ook ik doe graag mee volger ben ik al een tijdje en ik ga hem gauw op mijn blog zetten

    groetjes rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Marjan wat een prachtige candy

    Ik ben al een poosje volger en doe graag mee aan deze candy.
    ik zet hem op mijn blog.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige candy! Bedankt voor de kans om dit leuks te winnen.

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marjan,
    Leuke Candy, ik doe graag mee.
    Enne... op naar de 500.

    Groetjes, Anastasia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marjan

    Als ik je blog zie en de boekjes die je hebt mee uit gebracht lijkt me dat toch helemaal geweldig als je van je hobby je beroep kan maken en andere mensen steeds weet te inspireren tot het maken van nieuwe creaties!
    Dat snoesjesboek bijvoorbeeld is helemaal super!
    En ook de boekjes met Franciens Fairy's.

    Ik wordt nu natuurlijk je volgster want wil graag weten wat er nog allemaal komen gaat.
    En ik wil natuurlijk een gokje mee wagen voor je mooie candy!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Moi Marjan,

    tolles Candy hast du zusammengestellt,ich habe dich schon an meinen Sidebar verlinkt,da versuche ich mal mein Glück. Da kann ich nicht widerstehen! Da muss ich einfach in den Lostopf hüpfen! Danke, liebe Marjan für die Chance!
    LG Suse

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marjan,

    Ik kan weer een reactie versturen en doe dit alsnog. Wat een leuke candy, weer een heleboel hebbedingetjes, die we altijd kunnen gebruiken.
    Ik doe weer graag mee. Complimenten voor je prachtige kaarten.
    groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow marjan wat een prachtige, natuurlijk wil ik hier graag aan meedoen.
    volger ben ik al dus ik zet hem vlug op mijn blog.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marjan

    hele mooie candy,en doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hallo marjan
    kwam bij toeval op je blog en vind ie prachtig!
    vandaar volger geworden en dan ook nog zo een mooie candy waar ik graag aan mee wil doen!
    kom je ook eens bij mij kijken?
    lieve groet van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Marjan,
    Leuk, ik zie dat je een candy weggeeft!
    Ik doe graag mee.
    Succes verder met het maken van al die prachtige dingen.
    Groetjes, Corrianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. schitterende candy Marianne , heb hem in mijn side bar gezet en doe graag een poging wagen bij je

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Marjan,

    wat geef je een leuke candy weg! Daar wil ik natuurlijk graag mijn kansje voor wagen.
    volger ben ik al een tijdje en ik zet je candy zo meteen ook in mijn sidebar!

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Marjan

    Wat leuk je Candy gezellig om aan mee te doen. Echter kwam ik daar niet alleen voor op je Blog. Ik vind jou stijl van kaartjes maken zo mooi dat ik regelmatig kom rondneuzen om ideetjes op te doen.
    Dankjewel voor al je mooie creaties die je met ons deelt.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Marjan.
    Kwam toevallig op je site uit en zag dat je een candy weggeeft.
    En die mag er wezen. Ontzettend mooi.
    Ben ook volger geworden en doe graag mee voor de candy.
    Zet de candy op de pagina.
    S6 met de verloting.
    Groetjes Conny.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hoi marjan
    tuurlijk doe ik ook mee
    wat een gave candy zeg
    het lukt me alleen om een berichtje anoniem te schijven helaas maar dat boeit niet
    Je kaarten zijn wow weer !
    liefs,ans xxx
    http://lovescrapping-ans.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Marjan,
    Wat ziet dit er geweldig mooi uit en natuurlijk wil ik daaraan meedoen. Volger ben ik al van je.
    groetjes Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Marjan

    leuke candy
    Ik waag ook een gokje

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hallo marjan wat een geweldige mooie kaarten ik ben je nu regelmatig tegen gekomen bij gerda hobbyshop in putten geweldige mooie winkel he en wat had je weer mooie kaarten ik vind het ook leuk om mee te doen ik hoop dat het lukt groetjes van dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Marjan, ik had afgelopen zaterdag bij Gerda's hobbyshop jou visitekaartje meegenomen en ben eens op zoek gegaan naar jouw blog. Heb hier wat rond zitten snuffelen en wat heb jij veel mooie kaarten erop staan zeg. Schitterend gewoon. Ik ga er eens één namaken denk ik. Leuk om ideeen op te doen in ieder geval. Je vintageplaatjes waren ook leuk dus daar ga ik ook eens mee aan de slag. Als je nog eens mooie mannenplaatjes hebt wil je die er dan ook eens opzetten. Alvast bedankt. Ik wil ook graag meedoen met je candy want dat zag er ook helemaal super uit. groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Marjan,

    Het was al weer een tijd geleden dat ik op je blog was en nu val ik gelijk met m'n neus op een mooie candy.
    je kaarten zijn altijd een plaatje.

    Groetjes, Anneke

    http:ansscrapcards.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke blog heb je, ben leker rond aan het neuzen, kan ik weer inspiratie opdoen :) Ik waag graag een kansje voor deze leuke candy!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Marjan,
    Je hebt een hele leuke blog. Ik kijk nog even rond. Dank je voor de kans om de candy te winnen.
    Groetjes Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke candy Marjan. Hij staat op mijn blog. En volgers van je moois ben ik natuurlijk al lang;)
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Marjan,wat een mooie blog!
    Mijn blog is nog in een beginfase en zou het super vinden mocht ik je candy winnen.
    Nog veel crea plezier!
    groetjes carine.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Marjan,
    Super leuke candy. Wil graag meedoen. Je candy staat in de sidebar van mijn blog johannascreaties.blogspot.com. Waarschijnlijk kan je me nog niet zien als volger door een fout in het systeem waar ze nog mee aan de gang zijn. Hoop dat ik wel mee kan doen met de candy.

    Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hallo Marjan,
    Wat leuk de \ze candy,ik ben al een hele tijd volger van je blog.En nu ikzelf ook aan het bloggen ben geslagen,wil ik hier graag aan meedoen.Heel veel succes.jouw candy staat al op mijn blog.
    Groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo Marjan

    Wat een geweldige candy ik ben al volger van je .
    groetjes Sietie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Natuurlijk doe ik mee aan je Candy, zal de foto snel op mijn blog zetten.
    Liefs en succes
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Al die heerlijke inspiratie en dan ook nog zo'n leuke candy.....wat wil een mens nog meer.
    Zet je meteen in m'n side-bar. op naar de 500 volgers!!
    Groetjes, Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Mooie candy heb je,ik ben al een hele tijd volger van je blog,en ik waag graag een gokje.Ik heb je candy op mijn blog geplaatst.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een leuke datum word de winaar bekent gemaakt. Want dan is mijn moeder jarig. Ik zou het leuk vinden als ik win. Omdat we dan allebij een cadeau hebben die dag.
    Groetjes lisandia

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik heb eindelijk eens uitgezocht hoe een blog werkt, zodat ik ook mee kan doen met de candy. Superleuke frutsels en dingen heb je samengesteld. Volger ben ik geworden en genoten heb ik van je beauty's van kaarten. Mijn complimenten hoor Marjan. groeten van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Конфета просто супер!!Надеюсь мне повезет!!
    Ссылка на боковой панели http://stormfly91.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hallo Marjan,
    Gave Candy heb je gemaakt en natuurlijk wil ik ook wel een gokje wagen.
    Ben al heel lang een fan hi hi hi.
    Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Marjan!

    Deze candy ziet er heel leuk uit en daar wil ik graag een gokje naar wagen... Volger ben ik pas geworden sinds ik je kaartjes in het echt heb mogen bewonderen, je maakt echt mooie dingen.
    Je candy staat in mijn sidebar en ik hoop dat dit berichtje erop komt, heb een beetje problemen met blogger :(

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Marjan.
    Candies altijd leuk. Ik doe graag mee.
    Volger ben ik al langer, de candy gaat zo op mijn blog.
    Fijn weekend.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hallo Marjan, al surfend kom ik op je blog en dan springt deze leuke candy meteen in het oog!! Daar wil ik wel aan meedoen hoor!! Natuurlijk wordt ik volger en plaats deze candy op mijn blog!

    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoi Marjan,

    Heel toevallig kwam ik via een link op jouw blog terecht. Graag wil ik een kansje maken op jouw candy!! Heel erg mooi...
    Zelf blog ik pas sinds mei, dus nog veel te leren.

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hej had ik me aangemeld maar zie mijn berichtje nergens...doe ik het nog 1 keer dunnetjes over...Wil dolgraag meedoen met je prachtige candy....ben al jaren fan en helemaal van je kantjes en mooie strikjes. Je mooi's in het echt bewonderen is kwijlen dus hoop je weer te zien bij de demodagen van Doe@Ding...een echte aanrader voor iedereen...Ga zo je candy plaatsen op mijn blog en...bedankt he Marjan.

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi Marjan,

    Leuke candy en ik doe er graag aan mee ik ga je candy ook opm ijn blog zetten zo en volger ben ik al een geruime tijd regelmatig kom ik even je prachtige kaarten bewonderen.

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een prachtige candy!!!! Ik waag een gokje!

    Veel succes verder met je blog.

    Groetjes Marcita

    BeantwoordenVerwijderen
  62. hoi marjan als verwoed fan van je doe ik een gokje voor de candy!
    liefs mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  63. С удовольствием поучаствую в таком замечательном розыгрыше
    http://www.liveinternet.ru/users/rizanocka/post172939074/

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wow! So sweet candy! Thanks for the chanse to win! http://www.liveinternet.ru/users/tatjana_konstantinova/post172942445/

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Какая замечательная, сладкая конфеткаю С удовольствием приму участие в розыгрыше!
    http://www.liveinternet.ru/users/sarbonna/post172951644/

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Замечательная сладость встаю в очередь

    http://www.liveinternet.ru/users/snezanapopova/post172958170//

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Te laat!! Helaas. Maar je blog candy is LEUK!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. wat een gave candy zeg, ik hoop dat ik nog op tijd ben om een gokje mee te wagen! Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan