Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 2 december 2011

Marianne Design Challenge #44

Hallo allemaal,

Gisteren was er weer een nieuwe uitdaging bij het Marianne Design Challenge blog. De opdracht was deze keer verzonnen door Erika en wilde graag een kerstkaart zien met veel glitters. Dat is niet zo'n moeilijke opdracht toch? Dit is mijn kaart geworden.
Wil je ook eens gezellig meedoen en een leuke prijs winnen? Kijk dan voor de voorwaarden op het blog.
Ook zijn daar de kaarten te bewonderen van de andere DT leden. Ik ga snel weer verder aan de slag. Ik wens iedereen een heel fijn en gezellig weekend toe. Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!!

19 opmerkingen:

  1. hoi marjan,
    wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt voor de challenge. Hier haal ik altijd veel inspiratie uit.
    Gaat het goed met je kaarten voor je boek??? Je bent al flink op weg zeker???
    Ik hoor het wel van je!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een mooie glitter kaart grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig je kaart zo in deze kleur en met dat glitter staat heel mooi.


    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Marjan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart Marjan!! Mooi met de glitters.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi marjan
    deze kaart ziet er echt super uit en zeker met al die mooie bling-bling!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Marjan.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wspaniały klimat - prawdziwie skrząca się, mroźna, pogodna zima:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had hem al bij Marianne gezien, maar het is een beauty! Het glimt je tegemoet.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat maak je toch prachtige dingen Marjan, ik volgde je al op HJ en nu ook hier. Ik krijg er gewoon geen genoeg van.Geweldig. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marjan

    Wat een pracht van een kaart.
    Echt geweldig mooi.
    Zo'n schitterende kaart mag altijd wel op mijn deurmat vallen.
    Heb een heel fijn en gezellig weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is weer prachtig Marjan, ik ga het blog eens verder bestuderen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart weer Marjan , heel mooi met die glitters. Ik heb ook waanzinnig zitten genieten van je vorige post , wat een hoop moois bij elkaar. Ik wou wel een beetje van jouw inspiratie.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een supermooie bling bling kaart.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. blanc pailleté, c'est de toute beauté, j'adore

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super mooi kerstkaartje, heerlijk al die glitters!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn ze mooi Marjan, heb gelijk weer een heleboel inspiratie!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart!
    Erg leuk met zoveel glitters in de combinatie met roze.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan