Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 12 januari 2012

Marianne Design Challenge #47.

Hallo allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij het Marianne Design Challenge blog. De uitdaging is deze keer door Hanny verzonnen en zij wilde graag een kaart of creatie waarbij alles mag maar wel met een plaatje of stempel van Marianne Design. Dus dat is wel erg makkelijk. Ik heb weer voor een vintage plaatje gekozen, dit is dus mijn kaart geworden.
Ik heb hiervoor de nieuwste creatables gebruikt, vind ze weer prachtig!
Heb je ook zin om een keertje mee te doen en een leuke prijs te winnen? Kijk dan voor de voorwaarden op het blog.
Ik ga nog even verder aan de slag voor de demo van aankomende zaterdag bij Hobbyhoeve in Hoeven. Daar zit ik met de nieuwste creatables van Anja van Laar.....dus neem deze kaart ook mee. :-)
Iedereen weer heel bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Kom hem zaterdag even in het echt bewonderen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart in prachtige kleuren!!!
    Compliment hoor....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart weer Marjan. Zo mooi in deze kleur! De nieuwe creatables zijn ook weer zo mooi!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje weer Marjan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart is het geworden.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Marjan.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Marian,

    Wat een mooie blauwe kaart heb je gemaakt. De achtergrond geijk aan de uitgeponste stans. De bloemenpracht. Ik vind hem helemaal geweldig.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja, Marian ..... kom je ook nog even stemmen op "Focus"???

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje Marjan.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marjan. Wat een mooie kaart weer , en wat heb je de nieuwe mallen prachtig gebruikt. Ook de strik en de bloemenhoekjes zien er weer super uit.
    Liefs Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer erg mooi gemaakt hoor, ziet er heel leuk uit, de kleuren zijn zo mooi op elkaar afgestemd.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Marjan.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi marjan wat is je kaart weer een beauty. Echt weer een feestje!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marjan

    Via een link van google kwam ik op je blog terecht. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt ik heb ze allemaal bekeken toen ik je mooie blog bekeek. Ben ook gelijk volger geworden zodat ik je kan blijven volgen. Ik zou het leuk vinden als je ook op mijn blog kwam bekeken en eventueel volger wil worden en een reactie zou achter laat.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marjan,

    Wat een prachige vintage kaart!! Mooi parelpapier gebruikt volgens mij en ook gave bloemetjes! Top om te zien.

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterend Marjan. Zoals altijd.
    gr.Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterende kaart met al die mooie nieuwe creatables.
    groetjes rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooi kaartje is dit Marjan! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan