Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 22 maart 2012

Marianne Design Challenge #52.

Hallo allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij het Marianne Design blog. De opdracht is deze keer verzonnen door Hanny en zij wilde graag een babykaart zien. Er zijn de afgelopen maand zoveel leuke plaatjes en Creatables van Eline uitgekomen dat dit zeker geen moeilijke opdracht is. Dit is mijn kaart geworden.
Gebruikte materialen zijn:
-MD Knipvel Eline AK0053
-MD Pretty Papers bloc Eline's Romantic Nursery PB7038
-MD Creatables LR0127/LR0157/ LR0156
-MD Craftable CR1203

Heb je ook zin om een keertje mee te doen en een leuke prijs te winnen? Kijk dan voor de voorwaarden op het blog. Daar zijn ook de kaarten van de andere DT leden te zien.
Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer!!

13 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart Marjan. Ik ga zeker meedoen want ik was toch al van plan om een babykaart te gaan maken. Ik heb namelijk de babytekst en het kinderwagentje van Mariannedesign afgelopen week gekocht. Komt mooi uit. Je kaart is echt heel erg mooi zeg. Daar kan ik niet aan tippen hoor. Maar ik ga mijn best doen. Nog even een andere kaart klaar doen en dan ga ik aan de slag.

    groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een super leuke kaart Marjan.De baby spulletjes van MD zijn zo schattig!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is weer Super Marjan, mijn complimenten hoor!!
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. what a sweet card the image the colours are so delicate,Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi marjan
    nou je kaart vind ik weer superlief en al die leuke dingen erop,TOP!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje Marjan.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marjan, wat een schatje in het bad waren ze altijd maar zo lief in bad leuk gedaan met die veiligheidsspelden groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend voorbeeld weer Marjan.
    gr., Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterend baby kaartje.
    erg mooi.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief Marjan , leuk zo die twee spelden.
    Liefs Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat schattig marjan en heb je andere kaartjes ook even bekeken.
    ze zijn allemaal zo mooi.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart Marjan, maar al je kaarten zijn altijd super.
    Heb van de week je boekje gekocht wat een prachtig exemplaar, daar kan je heel trots op zijn.

    Liefs, Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hiep hoi die Marjan,

    Dit is een gaaf kaartje zeg. Die Eline baby's zijn toch best superleuk in het groen. En helemaal in mijn stijl, Kantjes, lint en veel blommegies:)

    Liefs weer van Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan