Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 2 oktober 2012

Scrap-Cards Challenge #35.

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten! Leuk dat jullie mijn blog willen volgen.
Ik heb het afgelopen weekend een druk maar geweldig leuk weekend gehad. Allereerst de demodagen bij Doe@Ding vrijdag en zaterdag waren helemaal geweldig. Lekker druk en ontzettend gezellig weer. Ook de verzorging was weer helemaal top! Weer hartelijk bedankt hiervoor Marlous!!
Zondag was ik in Elst bij Do-It Creatief, en ook deze dag was weer erg gezellig.

Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij het Scrap-Cards Challenge blog. De opdracht is deze keer om een chocoladereep op te pimpen. Dit is mijn creatie geworden.

Het scrappapier is van Maja Design Vintage Summer, de gestansde hoeken zijn van Joy!Crafts Noor!Design (6002-1048), de takjes zijn van Cheery Lynn (B178) en het plaatje is van Gerda's Hobbyshop.

Heb je ook zin om een keertje mee te doen en een leuke prijs te winnen? Kijk dan voor de voorwaarden op het blog. Ook zijn daar de prachtige creaties te zien van de andere DT leden.
Ik ga nu weer aan de slag voor de demo van aankomende zaterdag bij Hobbyvoordelig in Delft. Misschien zie ik jullie daar??
Weer heel erg bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!


14 opmerkingen:

  1. wat een geve reep is dit geworden zonde om op te eten.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosje heb je om die reep heen gemaakt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk is de verpakte reep Marjan!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens een leuke reep zeg,
    wat een mooi geheel ☺
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwww Marjan je reepje pimpen is heel goed gelukt.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi marjan
    wat een bjoetie en zo zou je echt de reep bewaren om alles intact te houden:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er super leuk,en lekker uit Marjan.
    Ook een heel leuk cadeautje om te geven of te krijgen.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige creatie's heb je gemaakt

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi gepimpt chocoladereep doosje.
    Erg mooi gemaakt.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je reep schitterend opgepimpt Marjan, helemaal super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig versierde chocoladedoosje. super!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooie kaart beeldschoon zeg !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhh Marjan echt schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan