Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 11 december 2012

Scrap-Cards Challenge #40.

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten, leuk dat je mijn blog wilt volgen!!

Vandaag is er weer een nieuwe challenge op het Scrap-Cards Challenge blog. De uitdaging is deze keer om een creaties te maken met minstens 2 verschillende kleuren erin verwerkt. Dit is mijn kaart geworden.
Het scrappapier is van Kaisercraft, plaatje van Gerda's Hobbyshop. De klok is een Craftable van Marianne Design, de takjes en swirl zijn van Cheery Lynn Design. 
Heb je ook zin om een keertje mee te doen en een leuke prijs te winnen?/ Kijk dan voor de voorwaarden op het blog. Deze keer heb je iets meer tijd omdat we even 2 weken vakantie houden. 
Ook is Neltine haar kaart er ook te zien, en die is ook echt prachtig!!

Ik ga weer verder aan de slag. Bedankt voor het langskomen en graag tot morgen, dan kom ik met een kaartje voor Joy!Crafts. Nog een fijne dag allemaal!!




12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Ik vind die stans van die klok toch ook wel erg leuk hoor. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Ook de kaarten in de nieuwste Creatief met Kaarten zijn geweldig. Heel inspirerend.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjan
    Wat een prachtige vintagekaart en zeker met de mooie klok
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Marjan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjan wat een beeldschoon kaartje en zo romantisch. Prachtig !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje weer, Marjan.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je kaart weer super geworden Marjan, ik vind het weer een toppertje eerste klas. Echt prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Marjan. Prachtige zachte kleuren.
    xxx Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan