Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

maandag 27 januari 2014

Scrap-Cards Challenge #57.

Hallo allemaal,

Het is een aardig tijdje geleden dat ik hier was. Door allerlei omstandigheden had ik even niet de puf en tijd om het één en ander te plaatsen, maar ik beloof dat daar verandering in gaat komen. Ik laat in de loop van de weken alle demokaarten zien die ik gemaakt hebt. Maar vandaag wil ik jullie de kaart nog laten zien die ik voor het Scrap-Cards Challenge blog had gemaakt.
Deze keer was de opdracht om een winterkaart te maken met schaatsen. Dit is mijn kaart geworden.
Jullie kunnen nog tot woensdag aan de wedstrijd meedoen. En er is weer een mooie prijs te winnen. De andere DT leden hebben ook weer een prachtige creatie gemaakt...dus als je het leuk vind....kun je altijd even naar het blog gaan om ze te bewonderen.
Ik ga snel aan de slag voor de traktaties van de verjaardag van mijn dochter. Helaas zit het zakje chips er nog steeds niet in....dus we gaan er maar weer voor. Iedereen bedankt voor het langskomen en heel graag tot de volgende keer!




11 opmerkingen:

  1. Ach wat een plaatje Marjan!!!!
    Hele mooi kleuren zo bij elkaar!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marjan. Leuke combi de schaatsen bij dit plaatje. Je kaart is erg mooi gemaakt en afgewerkt. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms moet je gewoon even pauzeren en dan kom je ineens terug met zo'n fantastische kaart!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart Marjan, toppie.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje, echt heel mooi winters, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart. Fijn dat we weer regelmatig, van het moois wat jij maakt, mogen genieten.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw.....wat mooi Marjan!!
    Ik geniet altijd zo van je kaarten :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kaart in de bruintinten Marjan!
    Succes met je traktaties. Gelukkig ben ik daar vanaf.... nou ja, mss over een paar jaar voor mijn kleindochter ;-)
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Marjan ,echt super gaaf.
    Hoop dat je weer gauw wat plaatst.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een schitterende kaart. De kleuren, heel mooi en super papier. Alles past gewoon weer perfect bij elkaar. Heel gaaf, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan