Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 19 maart 2014

Scr@p-Cards Challenge #60.

Hallo allemaal,

Vorige week was er weer een nieuwe uitdaging op het Scr@p-Cards Challenge blog. 
De uitdaging was deze keer om een creatie te maken met het thema "sport". 
Aangezien ik niet echt veel met sport heb, vond ik dat best wel lastig. Uiteindelijk heb ik toch een mooi plaatje gevonden. Dit is dus mijn creatie geworden.
Het scrappapier is nieuw van Pion Design. Echt geweldig mooi!! Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop. 
De vorm van de kaart is een mal van Dutchdoobadoo.
De blaadjes zijn van Joy!Crafts. De randen van de kaart heb ik bewerkt met Inka Gold.

Hebben jullie ook zin om een keertje mee te doen en een leuke prijs te winnen? Kijk dan voor de voorwaarden op ons blog. Hier zijn ook de creatie te bewonderen van de andere DT leden.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag! Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer!


7 opmerkingen:

  1. Wat is dit weer mooi gedaan Marian. Prachtig. Ik wist ook even niet wat ik met dit thema aanmoest maar nu ik dit plaatje zie heb ik wel een idee. Gerda heeft vast meer van deze plaatjes met iets sportiefs erop. Ik ga eens kijken tussen mijn voorraad. Dank je voor deze inspiratie.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjan,
    Je creatie is super gaaf ,heel mooi.
    Leuk plaatje de bloemen erbij zijn ook zo mooi ,heel mooi geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super gave kaart Marjan en alles past perfect bij elkaar.
    groetjes van An ( Harderwijk )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie creatie Marjan ,prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan