Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 6 mei 2014

Nog wat kaarten....

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik de nieuwe volgers van harte welkom heten!
 Leuk dat jullie ook mijn blog willen volgen.

Vandaag heb ik voor jullie weer een aantal demokaarten die ik nog niet had laten zien.
Afgelopen zaterdag heb ik een demo bij Gerda's Hobbyshop gehad die weer geweldig gezellig en druk was.
De eerste kaart met de staldeur had ik vorige week net voor de demo op Facebook geplaatst en kreeg daar best veel reacties op. Het gebruikte plaatje komt van Gerda's Hobbyshop.








De gebruikte mallen zijn van Marianne Design.
Als er vragen zijn over de kaarten kun je mij altijd mailen.
Aankomende zaterdag 10 mei heb ik samen met Astrid Luyken een demo bij 't Boekensteuntje in Tegelen.
Zelf demonstreer ik met de materialen van Marianne Design en Astrid met die van Joy!Crafts.
Misschien zien wij jullie daar??

Ik wens jullie nog een hele fijne dag verder. Bedankt voor het langskomen en heel graag tot snel!!


13 opmerkingen:

  1. Hallo Marjan
    Het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat zijn ze mooi Marjan.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjan,
    Ik heb je kaartjes al bewonderd bij Gerda en je kaartje met de stal deur is heel erg leuk en ik snap dat je daar veel reacties op kreeg! Je waan je op een boerderij!
    Maar je andere kaarten zijn stuk voor stuk plaatjes!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een schitterende kaarten weer Marjan, stuk voor stuk beauty's, heel mooi zoals altijd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blijft kijken...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten zijn het Marjan en die met die kaplaarzen helemaal super ;)
    lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow...wat een kaarten en stuk voor stuk prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn weer hele mooie kaarten ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marjan, Wat een fantastische kaarten had je weer gemaakt voor de demo bij Gerda's hobbyshop. Was leuk om je eens even te spreken, in Harderwijk lukt dit niet altijd. Groetjes Betha Horsmeier-Bouter

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marjan
    stuk voor stuk hele mooie kaartjes
    Prachtig !
    Lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marjan
    Ben nieuw hier maar wat een mooie kaarten maak jij
    Als ik mag vragen over deze laatste kaart in de rij deze met dat blonde meisje met haar ballerina outfit kan ik deze afbeelding ergens kopen
    Verder gefeliciteerd met je mooie kaarten
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wooooow wat een prachtige serie kaartjes laat je ons weer zien Marjan...het zijn stuk voor stuk toppertjes ....GEWELDIG!!!!

    groetjes en alvast een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan