Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 25 juli 2014

Weer terug....

Hallo allemaal,

Eindelijk weer eens een berichtje van mij. Heb een ingrijpende operatie moeten ondergaan, waar ik nog steeds van op moet knappen. Dus heel erg actief ben ik helaas nog niet. Ook heeft mijn laptop het begeven, waardoor ik de laatste foto's van mijn kaarten niet meer heb...helaas. Maar ben weer zo zachtjes aan begonnen met een kaart te maken. Doet wel lang over een kaart maken, maar stil zitten is niets voor mij....dus vind het al heerlijk dat ik weer wat kan. Ik wil iedereen bedanken voor de prachtige kaarten, bloemen en geweldige lieve berichtjes via Facebook of mail. Het was echt hartverwarmend!! Dank jullie wel hiervoor!!!
Voor nu heb ik een kaart gemaakt met een plaatje van Gerda's Hobbyshop, de mallen zijn van Marianne Design en de swirl en vlinders heb ik gemaakt van de Martha Stewart klei. Al de genoemde materialen zijn te koop bij Gerda's Hobbyshop. De strik is trouwens een nieuwe Creatables van Marianne Design....vind hem echt geweldig mooi!
Ik ga weer proberen een kaartje te maken. Iedereen heel erg bedankt voor het langskomen en hopelijk heel graag tot snel!

Liefs, Marjan


22 opmerkingen:

  1. Hoi Marjan, fijn dat je weer terug bent in blog land. Je kaart is schitterend! Beterschap.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card, love those MS paper clay elements!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely gorgeous card! Love it!

    Hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart, echt prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjan,
    heel fijn je terug te zien in blog land
    wat een prachtig kaartje en super mooie kleurtjes
    heel veel beterschap
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom terug en dan meteen met zo'n mooie kaart..Hoop dat je snel weer helemaal bent op gekanpt, fijn weekend,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marjan,
    Hier ook nog eens...geweldige mooie kaart. Leuk je hier weer terug te zien in blogland! En dan gelijk weer zo'n schitterende kaart ook al doe je er langer over. Hij is er niet minder onder!!! Mooi DP ook.
    Nog een heel goed herstel Marjan.
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Marjan
    Heel mooi van kleur en prachtige mallen heb je gebruikt.
    Fijn dat het weer wat beter gaat met je.
    Lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi marjan
    fijn om te lezen dat je weer wat opgeknapt bent en je kaart is erg mooi geworden zowel de kleur als dat prachtige bloemenboeket
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer wat hebt kunnen freubelen Marjan. Ook al gaat het nog niet zo vlug, je kunt weer wat bezig zijn. Een schitterende kaart!
    Hoop dat je verder snel weer verder mag opknappen.
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn Marjan dat je weer wat kan doen.
    En het is een schitterende kaart geworden .
    Ik hoop dat je gauw weer op mag knappen.
    Heel veel sterkte hoor ,en van harte beterschap.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed herstel gewenst Marjan en rustig aan hoor je kaarten zijn altijd beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marjan,
    Fijn te zien dat je weer aan t opknappen bent,heel veel beterschap gewenst en denk aan jezelf...lieve groetjes,Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje
    Heel veel sterkte en beterschap
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend mooi Marjan deze kaart. Het is een beauty. Ik las bij Martine dat je gisteren jarig was en wilde je even feliciteren. Verder natuurlijk heel veel beterschap en dat je maar snel mag herstellen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend mooi Marjan deze kaart. Het is een beauty. Ik las bij Martine dat je gisteren jarig was en wilde je even feliciteren. Verder natuurlijk heel veel beterschap en dat je maar snel mag herstellen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Marjan
    het is een mooi kaartje hoor zoals altijd
    en ja wat voor jouw geld, geld ook voor mijn rustig aan en dan kom je er wel. ook al zal het enen duren
    wens je een voorspoedig herstel toe .
    en luister naar je lijf
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Marjan, lees bij verschillende reacties dat je jarig geweest bent, alsnog van harte proficiat en wens je ook nog beterschap....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Marjan,
    schitterend kaartje
    heel fijn te horen dat het al weer een stuk beter gaat met jou
    fijne dag
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel vervelend dat het met je gezondheid wat minder is geweest Marjan....nog een verder voorspoedig herstel gewenst ....Je kaartje is in ieder geval weer SCHITTEREND....prachtig detail is die mooie strik....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan