Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

maandag 30 maart 2015

Wat demokaarten.....

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik weer eens een aantal demokaarten zien. Afgelopen zaterdag heb ik een demo gehad bij Hobbyvoordelig en daar heb ik beloofd dat ik deze week weer een aantal kaarten zou laten zien....dus bij deze. Het zullen niet alle kaarten van afgelopen demo zijn....maar die komen er ook hopelijk zo snel als mogelijk weer aan.


















Nou dat zijn er weer een flink aantal toch?? Einde van de week kom ik zeker nog terug met nog wat andere dingen die ik dan pas kan laten zien. 
Ik ga weer een de slag voor de volgende demo. Volgende week zaterdag 11 april geef ik een demo bij Do-It Creatief in Elst met de Let's get Bizzee produkten.....ook wel erg leuk om eens te doen! Dus moet nog even wat leuke voorbeelden daarvoor gaan maken.
Iedereen bedankt voor het langskomen en jullie lieve reacties en graag tot de volgende keer!
Liefs, Marjan

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt, Marjan, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn het weer plaatjes om naar te kijken Marjan. Een aantal had ik nog niet gezien. Ze zijn weer erg mooi geworden. Succes met het voorbereiden van de demo.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous work, love them all, so diffrent, so beautiful colors!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zit hier met open mond te kijken naar die prachtige creaties ! Supermooi papier heb je gebruikt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze weer schitterend Marjan. Super mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woooooow Marjan...wat een geweldige kaartje allemaal....Ik heb ze met bewondering naar gekeken....SCHITTEREND zijn ze stuk voor stuk....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaarten zeg!
    Succes weer met verder knutselen!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn stuk stuk voor stuk weer schitterend Marjan!
    Echt een lust voor het oog hoor.
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een serie prachtige kaarten . . .heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatjes zijn dit weer Marjan !!
    Ook het flesje vind ik super gaaf .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan