Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 10 april 2015

Let's get Bizzee kastje......

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie nog even wat laten zien. Omdat ik morgen een demo heb met de Let's get Bizzee producten.....ben ik daar van de week mee bezig geweest. Deze neem ik dus morgen ook mee....en laat deze achter bij Do-It Creatief.
Ik vond het een uitdaging om te maken...en vind het echt geweldig leuk om te doen.
Binnenkort zal er nog wel meer tevoorschijn komen....maar nu hou ik het even bij het kastje.


Het is lastig op de foto te zetten....de kleur komt helaas toch anders over. 
Het kastje is bewerkt met het Pion design papier. Verder heb ik alles gekleurd met de Inka Gold pasta.
Heb een aantal kleivormpjes gebruikt en voor de rest klosjes met kant en embelishments en scrapbloemen.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
De demo is morgen van 10.30 tot 16.00 uur bij Do-It Creatief in Elst.
Misschien zie ik jullie daar?
Anders een heel fijn weekend!!
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Liefs, Marjan

5 opmerkingen:

  1. Hoi Marjan,
    Weer een super mooie creatie maar wat ik zo lastig vind??.
    Alles is zo ver weg😥

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er prachtig uit. Veel plezier met je demo.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjan,
    Wat is hij Prachtigggg ,de drie strikjes erop echt af super creatie .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk kastje Marjan prachtig opgepimpt....en hopelijk heb je een leuke demodag gehad ....zal vast wel....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gave creatie Marjan.
    Je weet er altijd wat leuks van te maken.
    Een goede zondag met je gezin .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan