Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

maandag 20 april 2015

We Love Vintage Challenge nr. 46

Goedemorgen allemaal,

Eigenlijk had deze post er al een zaterdag op moeten staan...maar er ging volgens mij iets mis....dus vandaag alsnog een poging. Bij het WLVC blog is zaterdag de nieuwe challenge van start gegaan.
Er was deze keer een thema bedacht met Let's Party en deze foto is om je te inspireren voor het thema.
Toch weer een erg leuk thema...zelf heb ik deze creatie ervoor gemaakt.
Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop, het scrappapier van Studiolight, de ronde stans is een Nestabilitie en de kop en schotel met het lepeltje zijn van Marianne Design.

Jullie kunnen allemaal weer gezellig meedoen. Kijk dan even op het blog voor de voorwaarden.
Ook zijn daar ook de creaties te bewonderen van de andere DT leden.
De prijs wordt deze keer beschikbaar gesteld door:
Je kunt deze prachtige prijs winnen...dus succes allemaal!!

Ik hoop van de week nog een keertje terug te komen met wat demokaarten.
Bedankt weer voor het langskomen en heel graag tot de volgende keer!
Liefs, Marjan




4 opmerkingen:

  1. Prachtig in die zachte kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje in deze tinten. En dan die strik....
    Ik ben gisteren aan de slag gegaan met mijn vlindertjes en de inkagold. Ik kan de kaart alleen pas zondag laten zien. Maar bedankt voor de tip! Anja zit in Barcelona, die moet het even zonder knutselen doen.
    Fijne week, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is schitterend Marjan, soms doet blogger niet wat we graag willen, daar zullen we ons bij neer moeten leggen, gebeurde mij ook al eens dat hij niet geplaatst werd, maar dan verdiend hij nu wat extra aandacht. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldige kaart Marjan !!
    Een super gave creatie is dit weer .
    Echt weer een kaart van jou .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan