Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 4 juni 2015

Voetjes van Let's get Bizzee...

Hallo allemaal,

Vandaag was ik weer aan de beurt om op het blog van Let's get Bizzee wat te laten zien.
 Ik heb hiervoor de voetjes gebruikt van Let's get Bizzee. 








De voetjes heb ik beplakt met papier van Maja Design, het plaatje is ook van Maja Design.
Voor de rest heb ik er wat scrapbloemen en figuren van klei op verwerkt die ik heb bewerkt met de Inka Gold.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer even te zien.
Bedankt voor het langskomen en heel graag weer tot een volgende keer!


Liefs, Marjan

6 opmerkingen:

  1. Grappig die kleine pootjes!
    Leuk gedaan hoor Marjan!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze opgepimpte voetjes marjan...wat een prachtige decoratie voor een geboortje...
    Ook je vintage inspiratiekaartje hieronder is ook PRACHTIG....die had ik even gemist....dat is met het mooie weer hé .....zit je toch niet zoveel achter je pc....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk deze voetjes, weer geweldig gedaan! Ook de vintagekaart is weer prachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig Marjan ,heel lief de voetjes.
    Knap om steeds weer met wat nieuws te komen.
    Het Maja papier is ook prachtig !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je deze voetjes mooi gepimpt Marjan!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan