Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 18 november 2015

We Love Vintage Challenge nr. 58.

Hallo allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij het WLVC blog. De opdracht is deze keer om een vintage beterschapskaart te maken. Dus ook weer niet echt een hele moeilijke opdracht, er zijn zoveel plaatjes die je voor een beterschap kunt gebruiken toch? Dit is mijn creatie geworden.

Ik heb hiervoor een Dutchdoobadoo mal gebruikt voor de vorm van de kaart.
De rest van de gebruikte materialen zijn van Marianne Design. Het papier en plaatje zijn van Pion Design.

Heb je ook zin om een keertje mee te doen en een hele leuke prijs te winnen? Kijk dan op het blog, daar zijn ook de creaties te zien van alle DT leden. 
Deze mooie prijs wordt dit keer beschikbaar gesteld door



Ik ga weer lekker verder aan de slag. Aankomende zaterdag ben ik bij Dietvorst in Bergen op Zoom. Ik geef dan een workshop....weer eens heel wat anders dan een demo maar ook geweldig leuk om te doen! Ik neem zeker ook nog een aantal voorbeeldkaarten mee....dus als je zin hebt om te komen....je bent van harte welkom!
In ieder geval bedankt voor het langskomen en graag weer tot de volgende keer.

Liefs, Marjan



7 opmerkingen:

  1. Echt beeldschoon Marjan, prachtig gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Marjan mijn complimenten.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Marjan.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend is dit weer Marjan. Prachtig gedaan en zo mooi in dat hele zachte blauw.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is je kaart Marjan !!
    Heel mooi met de lintjes mal .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan