Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 3 februari 2016

Marianne Design blog...

Hallo allemaal,

Ik had beloofd om vandaag nog een keertje terug te komen. Marianne Design heeft een nieuw blog gestart waar wij als team allerlei voorbeeldkaarten gaan laten zien. Anita heeft maandag de start gemaakt en vandaag was ik aan de beurt. De opdracht voor mij was om iets met de Vintage spiegel te doen. Deze creatie heb ik gemaakt.
Dit zijn de materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt.

De uitleg van de kaart staat hier helemaal beschreven.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om ook deze kaart te zien.....er komt nog veel meer op het blog te staan....en wat een aantal mensen erg fijn vinden....ook oudere materialen komen er aan te pas.

Weer heel erg bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende post!
Liefs, Marjan





4 opmerkingen:

  1. Mooi met die tassels, de strik, het hoekje,... alles is gewoon mooi op jouw kaartje! :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart is het geworden een echte bjoetie.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Marjan en wat leuk om te zien dat je dat babypapier dus ook heel goed op een gewone kaart kunt gebruiken. Erg mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vintage kaart Marjan.
    Heel mooi alles bij elkaar.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan