Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 18 mei 2016

We Love Vintage Challenge nr. 69.

Hallo allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe challenge op het blog van WLVC. De opdracht is deze keer om een vintage kerstkaart of creatie te maken met veel bling bling....dus de kaart mag heerlijk glimmen met van alles en nog wat. Dit is mijn creatie geworden.
Het scrappapier is van Pion Design. Het plaatje is van Syta van Gelderen. De gebruikte mallen zijn van Marianne Design.
Hebben jullie ook zin om een keertje mee te doen en deze leuke prijs te winnen, die deze keer gesponsord wordt door Marianne Design.


 Kijk dan voor de voorwaarden op ons blog. Daar zijn ook de prachtige creaties van de andere DT leden te zien.

Ik ga nog verder aan de slag voor de demo van aankomende zaterdag. Ik ben dan bij Gerda's Hobbyshop in Putten. Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag verder, bedankt voor het langskomen en heel graag tot de volgende keer.

Liefs, Marjan

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marjan!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig en chique kerstkaartje Marjan.....zooooo mooi in deze kleurtjes....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie beetje shabby chic kerstkaartje Marjan. Ik houd hier wel van :-). Succes en plezier met de demo...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Marjan!!
    Heel mooi met de kwastjes.
    Ziet er prachtig uit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan