Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

zondag 28 augustus 2016

Wat demokaarten en workshopkaart...

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie nog wat demokaarten laten zien. Ik hoor heel vaak de vraag of ik wat meer op mijn blog wil zetten. Ik ga het echt proberen, maar kom vaak tijd te kort. ;-)
Dit zijn een paar kaarten die ik gisteren bij de demo had. De plaatjes zijn allemaal van Hobbyvoordelig



\
De laatste 2 kaarten zijn met mallen van Dutchdoobadoo gemaakt. 
De gebruikte materialen die op de kaarten zijn gebruikt zijn de nieuwste mallen van Marianne Design.
Het gebruikte scrappapier is van Pion Design.

De laatste kaart is een workshopkaart voor Hobbyvoordelig die ik donderdag daar heb gegeven. De dames waren weer erg blij met de gemaakte kaarten.

Hierbij zijn ook de gebruikte mallen van Marianne Design. Het scrappapier is van Pion Design en het plaatje is van Hobbyvoordelig.

Ik hoop snel weer terug te komen. In ieder geval bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Liefs, Marjan


8 opmerkingen:

  1. Prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaarten Marjan. Allemaal zo zorgvuldig gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allemaal stuk voor stuk geweldig mooi Marjan ... Zie ik nu dat ik nog geen volger was dus ... nu wel ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn schitterend Marjan, geweldig mooie materialen en kleuren.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Ze zijn één voor één Prachtig Marjan !!
    Mooie mallen en modellen
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaarten weer Marjan! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan