Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

zondag 2 april 2017

Weer een aantal demokaarten

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een aantal demokaarten laten zien. 
De afgelopen weken heb ik weer een aantal demo's gegeven...en de maand april is al weer aan de gang dus kan de andere kaarten nu weer laten zien. Zal niet alles meteen laten zien dus hoop in de loop van de week nog terug te komen.







Alle gebruikte mallen zijn van Marianne Design. Het scrappapier is van Maja en Pion Design.

Graag wil ik jullie nog doorgeven dat ik op Facebook ook een eigen pagina heb aangemaakt, deze kun je vinden onder "Marjan's creaties" Je kunt mij daar ook volgen en probeer zoveel mogelijk daar ook de kaarten toe te voegen.


Ik wens jullie nog een hele fijne avond, bedankt voor het langskomen en heel graag tot snel!

Liefs, Marjan

6 opmerkingen:

  1. Wauw... wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Marjan!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaartjes weer Marjan...stuk voor stuk echte toppertjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een moois toch weer.....echt geweldigggggggg.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn weer echte snoepertjes Marjan!!
    Ik kijk altijd mijn ogen uit bij jou!!
    Prachtige mallen heb je gebruikt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjan,
    Het zijn weer prachtige demo kaarten Marjan !
    Super mooie details en accentjes echt prachtig .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty's weer Marjan! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan