Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

maandag 5 april 2010

Award van Nellie, Renate en Wendelien.

Hoi allemaal,

Ik heb een award gehad van Nellie, Renate en Wendelien. Heel erg bedankt hoor....ik vind het echt geweldig lief van jullie.










Nu is het de bedoeling dat ik 10 dingen over mijzelf vertel.....daar gaan we dan:
1:   Ik ben getrouwd met Marcel en samen hebben wij 2 kinderen: Mariska van 7 jaar en Erik van 3 jaar.
2:   We wonen in Barendrecht, maar ik ben geboren in Rotterdam.
3:   Ik maak al meer dan 20 jaar kaarten en ben begonnen met filigraan.
4:   Tegenwoordig vind ik het ook helemaal leuk om doosjes e.d te maken
5:   Vind vintage op dit moment ook wel heel erg leuk.
6:   Kan niet zonder mijn cuttlebug.
7:   Ben helemaal weg van kantjes en lintjes.
8:   Ik vind het ontzettend leuk om in het design team van Marianne Design te mogen zitten.
9:   Allerlei blogs vind ik ontzettend leuk om te bekijken.
10: Komt altijd tijd te kort!!!!

Nu is het de bedoeling om deze award aan 10 mensen door te geven....maar ik zag de meeste hem al hadden. Dus alle lieve volgers die de award niet hebben....neem hem lekker mee en geniet ervan!!

1 opmerking:

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan