Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

maandag 5 april 2010

Nog een kaartje.....

Hoi allemaal,
Daar ben ik nog even met een nieuw kaartje. Het plaatje heb ik weer van het internet af en het achtergrond papier is van Papermania Rose Garden.














Ik ga nu maar eens naar mijn bed. Aankomende dagen ga ik nog verder aan de slag voor de demo van zaterdag bij Hobby Voordelig in Delft. Het zijn de Eline babystempels geworden in plaats van de Joy!Crafts stencils. Dus we gaan er nog een paar kaartjes bij maken.
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!

17 opmerkingen:

  1. Het is weer een beauty hoor Marjan!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindeloos leuk.....Marjan.
    Zo fijntjes en zo heerlijk romantisch sfeertje , ik hou ervan. Heel veel succes zaterdag ben benieuwd wat daar allemaal voor leuke mensen komen hi,hi,
    Slaap lekker ik ga ook maar slapen...morgen geef ik weer een gezellig workshopje...

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo marjan. wat een schattige kaart zeg. echt super. groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh hij is supermooi geworden,vind hem prachtig.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje weer Marjan.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi weer Marjan,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een plaatje van een kaart Marjan.

    liefs marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw....Marjan wat een schitterend kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marjan.
    Het is een heel mooi en lief kaartje geworden.
    groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Marjan. en ik ben ook benieuwd naar je babykaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marjan,

    Wat een prachtige romantische kaart.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marjan

    Dat is weer een super mooi kaartje en ben al nieuwsgierig naar je demokaartjes veel succes ermee!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marjan

    Voor het eerst dat ik je blog bekijk ik vindt dat erg leuk en je heb weer en mooie kaart gemaakt
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi geworden Marjan... heel romantisch sfeertje, groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oohh Marjan wat is dit een snoeppie, heerlijk helemaal mijn smaak super schattig.

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig marjan!!!!!!!!

    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan