Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

maandag 20 oktober 2014

Een aantal kaarten....

Hallo allemaal,

Echt weer leuk om zulke lieve berichtjes en reacties te krijgen. Dank jullie wel. Ook nieuwe volgers van harte welkom! Vandaag laat ik jullie weer een aantal kaarten zien van de afgelopen demo's. 
Ik ben blij dat jullie in ieder geval weer wat kan laten zien...hoop dat jullie het ook leuk vinden!



Ik ga weer aan de slag voor de demo van aankomende zaterdag bij Gerda's Hobbyshop.
We staan dan op de hobbybeurs in Harderwijk.
Gerda heeft weer een aantal nieuwe vellen uitgebracht...dus we kunnen weer heerlijk daarmee aan de slag.
Heel erg bedankt voor je bezoekje en graag weer tot een volgende keer!

Liefs, Marjan

13 opmerkingen:

  1. Het zijn weer toppertjes, Marjan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten weer Marjan, en zeker de grijze met de sneeuwpop die vind ik echt helemaal geweldig!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gossie marjan wat ziet dit er weer geweldig mooi uit zoals je werkt met al die mooie mallen!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn weer hele mooie kaartjes, Marjan.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjan,
    Alles goed? Ik heb alles op mijn gemak bekeken en wat zijn het prachtige demo kaarten zeg! Het is weer genieten bij je op je blog, en veel freubel plezier maar weer! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatjes. Echt heel mooie kaarten, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marjan,
    Prachtige kaarten. Ik hoorde van Erna dat je er goed uit zag, fijn te horen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PRACHTIGE kaartjes Marjan.....veel succes met de demo op de beurs a.s. zaterdag....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn weer plaatjes Marjan ,vooral de eerste met
    het schattige meisje ,wat een dotje is dat .
    De laatste groene kaart vind ik ook super !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit zijn ook weer prachtige kaarten,Marjan.
    Ik vind het elke keer weer leuk om op je blog te kijken.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw weer van die prachtige kaartjes! Ik geniet altijd van je kaartjes!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen

  12. was vandaag in 't boekensteuntje in Echt, geweest waar U bezig was, het was gewoon schitterend aan kaarten wat U daar had staan en ook deze op U blog echt wauw.
    nog bedank voor die tips wat ik van je heb gekregen.

    groetjes Peter

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan