Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 25 november 2014

Uitleg van het drieluik Labels Marianne Design.

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag had ik een demo bij Gerda's Hobbyshop. Het was er weer erg gezellig en heerlijk druk! Ik had voor deze demo een drieluik gemaakt die ik ook op Facebook had laten zien. Het is erg makkelijk om te maken....maar toch kwamen er vragen hoe deze gemaakt was. Ik heb dus stap voor stap met foto's een uitleg gemaakt zodat jullie het makkelijk na kunnen maken. Dit drieluik had ik voor de demo gemaakt.


De volgende foto's heb ik een nieuw drieluik gemaakt om het makkelijker te laten zien.
Dit zijn de mallen die je nodig hebt om dit drieluik te maken.
-Marianne Design Creatables Labels (LR0335)
-Marianne Design Takje en dennenappels (LR0286)
-Marianne Design Craftables hertje (CR1289)

Dit heb je nodig om het drieluik te maken. Maar je kunt dit zelf ook invullen met andere leuke materialen.

Knip uit één label de binnenkant uit. Plak de labels op een stukje karton en knip deze iets groter uit.

Plak het plaatje achter het label waar de binnenkant van open geknipt is. Je houd misschien een stukje over aan de bovenkant, deze plak je nog een keertje op een stukje karton en knip deze nog een keertje uit.
Het stukje wat je boven het plaatje ziet wordt straks weg gewerkt met een strik. 

Pons nu de gaatjes in de labels volgens voorbeeld.

Rijg 6 stukjes tule door de gaatjes.

Maak nu kleine strikjes met het tule, maar trek deze niet te hard aan anders schuiven de labels een stukje over elkaar en kunnen ze niet meer goed draaien. Werk het drieluik verder af naar je eigen idee.

Dit is nu mijn drieluik geworden. Ik hoop dat jullie het zo wat makkelijker vinden om het te maken. Zelf heb ik het met veel plezier gedaan! Van de week hoop ik nog een keertje terug te komen met uitleg voor een tasje die je ook van de labels kunt maken.
Jullie weer heel erg bedankt voor het langskomen en heel veel plezier met het maken van het drieluik! 
Nog een hele fijne dag en heel graag weer tot de volgende keer!

Liefs, Marjan





17 opmerkingen:

  1. Marjan, bedankt voor de duidelijke uitleg! Ga het direct proberen! Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gedaan , ga ik proberen
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dit is gaaf! Echt een superwerkje!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjan!
    Wat heb ik weer zitten genieten van al je kaartjes! Ze zijn schitterend, heel mooi vind ik het altijd staan als je mallen op stevig papier plak en van die mooie randjes er omheen knipt! Geweldig leuk je uitleg over de drieluik, zal voor velen inspiratie geven! Ik hoop dat het goed gaat met jou! Als je mijn blog even niet meer kan vinden, ik heb veel PC problemen en ben bezig met aanschaf van nieuwe laptop. Ja en dan moet alles weer worden geïnstaleerd en dat gebeurd in de winterstop van het challenge blog! Veel freubel plezier en tot de volgende keer! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw wouw wat een gave uitwerking van die prachtige MD mallen .
    PRACHTIG !!
    Dit ga ik meteen uitproberen bedankt voor de uitleg super...
    Lieve Groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi geworden! Ook bedankt voor de duidelijke uitleg!
    Liefs judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marjan! Schitterend gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooie kaart en tasje!!
    Helemaal af tot in het kleinste detail.
    Leuk dat je er ook zo'n uitgebreide uitleg bij hebt gezet.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie drieluik Marjan en ook het tasje is schitterend....bedankt voor de uitleg...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi Marianne, Bedankt voor de goede uitleg.
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, Marianne. bedankt voor de goede uitleg.
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi gemaakt Marjan !!
    Fijn dat je laat zien hoe het moet.
    Het is een prachtige creatie.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marjan,

    Duidelijke uitleg, en heel erg mooi gemaakt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer dat ik zaterdag niet op de demo van jou kon zijn was helaas verhinderd maar ga zeker dit prachtige drieluik uitproberen!
    Groetjes Betha Horsmeier-Bouter

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi en sfeervol!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn ze alle drie prachtige Marjan. In het echt is het nog mooier. Hihihi. Goede uitleg ook.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan