Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 7 januari 2017

Gastdesigner bij KippersHobby

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie de allerbeste van het nieuwe jaar toewensen. Hopend op een goed, gezond en gelukkig 2017!

Afgelopen December werd ik door KippersHobby gevraagd of ik gastdesigner wilde zijn in januari bij hun blog. Echt superleuk om daarvoor gevraagd te worden.....dus doe dit zeker heel graag!
Ik heb hiervoor met de Creative Expression mallen gewerkt. Deze zijn ook echt supermooi!
Dit is mijn creatie geworden.

Voor de uitleg en benodigde materialen kun je op het blog van KippersHobby kijken.

Vandaag zou ik eigenlijk naar 't Boekensteuntje in Echt zijn gegaan om een demo te geven....helaas vanwege de weersomstandigheden hebben we deze demo afgeblazen....deze wordt nu verschoven naar 1 april.
Dit was één van de creatie die ik gemaakt had voor de demo...de rest probeer ik deze maand hier ook te laten zien.
De gebruikte materialen zijn met de meeste nieuwe mallen en plaatjes van Marianne Design gemaakt. De vorm van de kaart is een nieuwe mal van Dutchdoobadoo.
Ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend toe en doe vooral heel voorzichtig op de weg.
Bedankt voor het langskomen en heel graag tot een volgende keer! 

Liefs, Marjan


7 opmerkingen:

  1. Geweldige mooie kaart is het weer!

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marjan !
    Heel mooie mal rond het plaatje .Wat een super mooie creatie met de DDBD venster mal gaaf zeg .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou de beste wensen voor 2017 Marjan!
    Wat een super mooie kaarten zijn dit weer.
    De mallen zijn ook heel mooi!
    Jammer dat de demo niet door ging.
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een super mooie winterse kaart Marjan en leuk dat ze je als gastdesigner hebben gevraagd...maar ik sta daar niet van te kijken...je maakt zulke mooie kaartjes
    Ook je demokaartje is een echte topper...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook de allerbeste wensen voor 2017 met veel gezondheid en creativiteit! Je kaarten zijn weer prachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart voor Kippers Hobby heb je gemaakt. Die voor de demo is ook mooi, maar ja je had het weer daar tegen. Goed voor een volgende keer dan, maar dan zal je vast wel weer iets anders moois hebben gemaakt. Tot over 15 dagen Marjan. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik probeerde je een foto te mailen van een kerstkaart in rood/wit , die ik met de stans van het muurtje maakte. Maar dat lukt me niet.
    Heb hem wel op mijn blog staan. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan