Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

maandag 6 februari 2017

Demo bij Gerda's Hobbyshop

Hallo allemaal,

Gisteren had ik een demo op de hobbybeurs bij Gerda's Hobbyshop in Harderwijk. Het was echt weer een supermooie en gezellige dag. Lieve reacties en complimenten gekregen, wat altijd toch wel weer heel erg leuk is om te horen. Ik heb een aantal kaarten achtergelaten en heb op Facebook hiervoor ook al een kaart laten zien voor ik er naar toe ging. Nu was de vraag of ik deze toch ook op mijn blog wilde zetten....dus ga mijn best doen om weer zoveel mogelijk te laten zien. Hier zijn in ieder geval weer een aantal kaarten die ik voor de demo gemaakt had. De rest komen in de loop van de maand er ook nog zeker op te staan.
Het scrappapier en plaatje zijn van Pion Design, de vorm van de kaart is van Dutchdoobadoo en de gebruikte mallen zijn van Marianne Design.

Het scrappapier is van Kaisercraft. Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop. De gebruikte mallen zijn van Marianne Design.

Het scrappapier is van Pion Design, Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop. De vorm van deze creatie is van Dutchdoobadoo en de gebruikte mallen zijn van Marianne Design.


Het scrappapier is van Pion Design. Het plaatje en de mallen zijn van Marianne Design en de vorm van de kaart is van Dutchdoobadoo.


Het scrappapier en het plaatje zijn van Pion Design. De gebruikte mallen en stempel zijn van Marianne Design.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden dat ik weer wat heb laten zien en hoop van de week nog een keer terug te komen.

Bedankt voor het langskomen en heel graag tot de volgende keer!

Liefs, Marjan

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Marjan!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woooow Marjan...ik heb mijn ogen weer uitgekeken op je schitterende creaties...het zijn stuk voor stuk echte toppers...PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ze zaterdag niet zo goed kunnen zien omdat er een aantal mensen voor stonden, maar ze zijn weer prachtig Marjan! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn super mooie kaartjes en creaties
    Je hebt er weer wat moois van gemaakt Marjan!
    De mallen zijn ook geweldig mooi.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaarten. Ben gelijk je volger geworden. Creatieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan