Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 19 september 2017

Rompertjes...

Hallo allemaal,

Voor webshop Anreda heb ik 2 rompertjes gemaakt met de shakers set van Tonic. Deze heb ik gecombineerd met de stansletters van Craft Emotion. Het patroon van de rompertjes is een mal van Dutchdoobadoo. Het blauwe rompertje heb ik het geïnkt met Distress Oxide Broken China. 
Het varentakje is van Marianne Design.


Al deze bovengenoemde materialen zijn verkrijgbaar bij de webshop van Anreda.
De shakers zijn echt superleuk om op een kaart te verwerken. 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om op mijn blog weer wat voorbij te zien komen. 
In ieder geval bedankt voor jullie bezoekje en wens jullie nog een hele fijne dag verder!

Liefs, Marjan


4 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi rompertjes Marjan ! heel leuk met de shakers.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze super leuk Marjan !!
    Ze zijn schattig met de shakers.
    Het ziet er geweldig mooi uit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for your marvelous posting! I certainly
    enjoyed reading it, you may be a great author.
    I will ensure that I bookmark your blog and definitely will come back later on. I want to encourage one
    to continue your great job, have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan