Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 26 september 2017

Weer wat demokaarten...

Hallo allemaal,

Ik had een aantal mensen beloofd er weer een aantal kaarten op te zetten. De meeste kaarten heb ik laten zien op de demo's, maar toch is het altijd makkelijke om ze ook nog even op het blog voorbij te zien komen. Zeker omdat je het vaak toch weer vergeten ben hoe alles eruit ziet als je thuis bent. Vaak worden er foto's van gemaakt, maar als je daar niet voor in de gelegenheid bent is dit toch ook wel erg fijn om alles even terug te zien. Alle kaarten zijn weer gemaakt met materialen van Marianne Design. Als er vragen over zijn dan hoor ik dat graag. Je kunt mij hiervoor ook altijd even mailen.



De bovenste 3 zijn met een mal van Dutchdoobadoo gemaakt, de onderste kaart heb ik hetzelfde patroon gebruikt die ik als workshopkaart bij Hobbyvoordelig gebruikte.
Dat was deze creatie.
Binnenkort kom ik nog langs met de worskhopkaart van afgelopen keer.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om wat kaarten te zien.
Fijn dat jullie weer even langskwamen en heel graag tot de volgende keer!!

Liefs, Marjan


6 opmerkingen:

  1. Schitterende kaarten om te zien. Heel mooi gemaakt allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze weer mooi Marjan!
    Prachtig zijn de mallen en papier.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je toch kunstwerken! Het is zo genieten. Prachtige kleuren en materialen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartje zijn dit Marjan...super leuke modelletjes allemaal ...met geweldig leuke details erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatjes van kaarten weer Marjan! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan