Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 28 september 2017

Workshopkaart....

Hallo allemaal,

Ik had beloofd dat ik zou terug komen met de workshopkaart die ik voor Hobbyvoordelig had gemaakt. Eens in de maand geef ik een workshop bij Hobbyvoordelig in Delft wat superleuk is. De mensen zijn altijd enthousiast wat ze gaan maken. Ik laat hier eigenlijk nooit van te voren zien wat we gaan doen, dus dat is voor de dames altijd een verrassing. Afgelopen keer hebben we deze creatie gemaakt.


Alle gebruikte stansen en plaatje zijn van Marianne Design.
Het scrapppapier is van Maja Design.

Hoop dat jullie het leuk vonden dat ik deze kaart liet zien. Bedankt dat jullie weer langskwamen en heel graag weer tot snel!

Liefs, Marjan

7 opmerkingen:

  1. Prachtig dit kerstkaartje Marjan...heel leuk zo met die sluitband...zal vast een hele gezellige workshop geweest zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten en hele mooie kleurtjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaart Marja ! De sluiting is super mooie details top .
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje in prachtige kleuren.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart is dit Marjan!!
    Wat een prachtig model!!
    De kleuren zijn ook erg mooi.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for sharing this gorgeous card, Marjan!!! Beautiful creation for Christmas time.
    Henry

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan