Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

maandag 5 maart 2018

Weer wat demokaarten...

Hallo allemaal,

Wat is dat een tijd geleden dat ik hier wat geplaatst heb....op Facebook probeer ik zoveel mogelijk te laten zien, maar hier gaat dat toch een stuk minder. Helaas eigenlijk...want mensen vinden het toch altijd erg leuk om hier ook de kaarten te zien. 
Ik heb in ieder geval vandaag een paar kaarten die ik voor de demo's heb gemaakt en hopelijk kunnen jullie er weer van genieten.





De gebruikte mallen zijn allemaal van Marianne Design.
De vorm van de kaarten zijn mallen van Dutchdoobadoo en StudioLight.

Ik hoop jullie snel weer te zien!

In ieder geval weer heel erg bedankt voor jullie komst en graag tot de volgende keer!

Liefs. Marjan

8 opmerkingen:

  1. hoi Marjan,wat zijn al je kaarten prachtig de modelletjes van de kaart zijn ook heel mooi,ben ook volger van je blog geworden.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachig Marian!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zijn echt prachtig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een kunstwerkjes zijn deze kaarten weer Marjan. Heel mooi samengesteld en tot in detail afgewerkt. Ik heb zitten genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige kaarten ! Het zijn stuk voor stuk kunstwerkjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. inderdaad erg lang geleden Marjan!
    Ben blij dat je weer wat laat zien.
    Je kaarten zijn weer super mooi!
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaarten, zie ze toch vaak op facebook voorbij komen dus kan dan toch genieten van je mooie creaties! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal weer prachtig gemaakt. Ik zocht die wegvliegende vlinder, maar die komt vast nog wel een keer.
    Tot 7 april of anders tot na de vakantie.
    grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan