Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

maandag 30 april 2018

Weer wat kaarten...

Hallo allemaal,

Hierbij weer een paar kaarten van mij. Het is van workshops of demo's die ik de laatste tijd heb gegeven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik weer wat laat zien. 




 
Deze 2 waren voor een demo bij 't Boekensteuntje in Tegelen.





Deze bovenstaande 2 kaarten heb ik gemaakt voor de workshops bij Hobbyvoordelig in Delft.


Deze kaart was voor de workshop bij Handmade Hobby in Nieuw Vennep.

Deze creatie heb ik voor de workshop gemaakt bij Dietvorst in Bergen op Zoom.
De meeste van de kaarten heb ik de bloemen zelfgemaakt met foam en de bloemenstanzen van Marianne Design. Ik gebruik hiervoor het witte foam en kleur deze zelf met de juiste kleur inkt. Vind het superleuk om te doen. Ik hoop dat jullie het zeker weer leuk vonden. 
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Liefs, Marjan



2 opmerkingen:

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan