Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 4 september 2018

Workshopkaarten....

Hallo allemaal,

De vakanties zitten er weer op, de meeste mensen zijn weer aan de slag gegaan en de kids zitten weer op school. Het gewone leven is weer begonnen, tenminste hier in ieder geval wel. Afgelopen week heb ik weer workshops gegeven bij Hobbyvoordelig en bij Syta op de Knotgekke Kaartendagen. Heb het weer ontzettend naar mijn zin gehad en veel lieve complimenten gekregen...superleuk! Bij Hobbyvoordelig heb ik een scrapalbum gemaakt, erg veel werk...dus ze hadden hem deze dag helaas nog niet af....maar het album zat gelukkig wel in elkaar, dus konden ze hem thuis mooi afmaken.










Deze creatie heb ik afgelopen week bij Syta van Gelderen als workshop gegeven op de beurs, geweldig leuke reacties gehad en waren ontzettend gezellige dagen!
Aankomende donderdag geef ik weer een workshop bij Hobbyvoordelig in Delft en hoop deze jullie daarna weer te kunnen laten zien.
Heel erg bedankt voor jullie komst en graag tot de volgende keer!
Ik wens jullie nog een hele fijne avond!

Liefs, Marjan



4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi boekje en prachtige kaart heb je gemaakt Marjan. Alles is heel mooi op elkaar afgestemd en ziet er tiptop uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend album Marjan! Mooi met die lavendel.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je boekje vind ik super mooi Marjan!!
    Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
    Leuk dat je weer wat plaatste ,
    keek daar al lang naar uit !!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dieses Album sieht wunderschön aus. Ich liebe die Farbzusammenstellung von den Papieren. Die nostalgische Karte mit der Vintagelady ist dir auch wundervoll gelungen. Sehr apart und edel.
    Liebe Grüße Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan